gambar hiasan

Fizo pun sudah menikmati Tiramisu manja =) Anda bila lagi?

Fizo pun sudah menikmati Tiramisu manja =) Anda bila lagi?
Fizo comment: " Ummph..sedapnye!"

Sunday, 21 April 2013

almond crunchy sedaaap

setelah sekian lama menyepi disebabkan dilanda kesibukan assignment yang setia mendampingi diri ni, alhamdulillah sempat juga nak post entri baru hari ni.
memperkenalkan Almond crunchy yg begitu sedap, rangup dan berkhasiat.
sekali cuba, pasti bak lagi! nyum nyum nyum
tempahan raya pun dah dibuka.
hubungi ita 013-3382221



Saturday, 27 October 2012

Selamat Hari Raya Aidil Adha


 assalamualaikum,selamat hari raya kpd semua yg beragama islam ,mcm mana korban korang thn ni? ok la tu kut..,raya hj br ni lin x balik kg,lin raya dkt Subang je..,so raya baru ni lin dgn mama buat apple pie dan cheese tart perasa oren,dan inilah hasilnya
 kata mama apple pie ni sedap d makan panas2,wktu panas ranggup,nak2 pulak hujan dkt luar tu tgh lebat,balun 3 biji pun x sedar
biasanya kiteorg buatbuat cheese tart perasa blueberry tp bila cuba perasa oren sedap la pulak he..he

Okay, ni pula Bambam, peneman kiteorg yg baru. umur dia baru je sebualan setengah. kesian dia ni, sebatang kara... kembar dan mama dia dah pergi sebelum menyambut aidil adha. dah la comel, kecil pula tu..mcm nak picit2 je hari2..hahaha.

okay la, sampai disini saha coretan kali ini. wasalam

Saturday, 21 July 2012

Ramadhan Menjelma lagi!

Ramadhan...
Salam Ramadhan Kareem kepada semua umat Islam =) Berpuasa pada bulan Ramadhan merupakan rukun islam yang ketiga Semoga kita sudah bersedia untuk marathon ibadat pada bulan yang sangat mulia ini. 
Lin mengharapkan Ramadhan kali ini lebih bermakna daripada tahun-tahun sebelumnya.


Jangan biarkan Ramadhan ni berlalu dengan sia-sia, nanti rugilah kita.=)

Tuesday, 3 July 2012

Sardine Puff

Habis final exam hari tu, lin terus balik rumah....masuk jer rumah. lin terbau sesuatu yang sangat menyelerakan! Lin terus ke dapur bertanyakan mama tercinta, "Mama masak apa tu?"..."Sardine Puff!" jawabnya selamba. 

ketika mama mengeluarkan Sardine Puff yang baru masak dari oven, Lin terus mencapai satu Sardine puff....dikala hujan lebat, saat menikmati Sadine Puff yang masih panas, perhhh, terasa kenakannya =)
Mama kata, Sardine Puff ni di tempah 60 pieces oleh Mak Cik Fauziah...
Kalau ingin menikmati kenakannya, Rasalah sendiri!

Jubah Sulam Mesir dan Syria

JUBAH SULAM MESIR

warna: turqoise


CODE: 1

DESCRIPTION:
Kain kapas lembut dengan sulam penuh dari atas ke bawah serta di tangan.

straight cut.

SIZE: M,L,

RM125

SOLD OUT!


JUBAH SULAM SYRIA

warna: hitam dan sulam turqoise&krim


CODE: 2

DESCRIPTION:
Kain kapas lembut dengan sulam penuh dari atas ke bawah serta di tangan.

straight cut.

SIZE: M,L,

RM250

SOLD OUT!

Friday, 29 June 2012

Jubah Sulam Mesir dan Syria

JUBAH SULAM MESIR

warna: turqoise



CODE: 1


DESCRIPTION:
Kain kapas lembut dengan sulam penuh dari atas ke bawah serta di tangan.

straight cut.

SIZE: M,L,

RM125

SOLD OUT!

***
JUBAH SULAM SYRIA

warna: hitam dan sulam turqoise&krim



CODE: 2


DESCRIPTION:
Kain kapas lembut dengan sulam penuh dari atas ke bawah serta di tangan.

straight cut.

SIZE: M,L,

RM250

SOLD OUT!

***
 JUBAH SYRIA


warna: biru denim




CODE: 5



DESCRIPTION:
Kain denim satin lembut dengan sulam penuh dari atas ke bawah serta di tangan dititp manik-manik.

straight cut.

SIZE: S,M,L

RM200



***
 JUBAH SULAM MESIR


warna: beige brown




CODE: 6



DESCRIPTION:
Kain kapas lembut dengan sulam penuh dari atas ke bawah serta di tangan.

straight cut.

SIZE: M,L,

RM125




***
 JUBAH SULAM MESIR


warna: beige brown




CODE: 7



DESCRIPTION:
Kain kapas lembut dengan sulam penuh dari atas ke bawah serta di tangan.

straight cut.

SIZE: M,L,

RM125


***
 JUBAH SULAM SYRIA


warna: hijau elegant




CODE: 8



DESCRIPTION:
Kain kapas lembut dengan sulam penuh dari atas ke bawah .

straight cut.

SIZE: M,L,

RM150

***
 JUBAH SYRIA


warna: ungu pink




CODE: 3



DESCRIPTION:
Kain denim satin lembut dengan sulam penuh dari atas ke bawah serta di tangan dititp manik-manik.

straight cut.

SIZE: L,XL

RM200


Sunday, 3 June 2012

Miracle of Habbatussauda


Hadith yang diriwayatkan oleh Aisyah ra. Beliau pernah mendengar Rasulullah saw bersabda:
"Sungguhnya Al-Habbatus Sauda' boleh menyembuhkan segala penyakit kecuali Al-Sam", Aku bertanya, "Apakah Al-Sam itu?" Baginda menjawab, "Al-Sam ialah maut.". (Riwayat Bukhari)


Daripada Buraidah, katanya, Rasulullah saw bersabda:
"Pada HABBATUS SAUDA' terdapat ubat segala penyakit kecuali mati".


Israel mempunyai kepakaran dalam mencipta vaksin dan mahir dalam ilmu perubatan, namun ilmu itu hanya untuk orang luar, kerana merka tahu bahan kimia yang terdapat dalam ubat akan merosakkan untuk satu jangka masa panjang. Penduduk Israel sendiri menggunakan Habbatus Sauda' dalam perubatan harian.


Berminat untuk membeli?


Hanya RM10 sekotak


Hubungi-0133382221
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...