gambar hiasan

Fizo pun sudah menikmati Tiramisu manja =) Anda bila lagi?

Fizo pun sudah menikmati Tiramisu manja =) Anda bila lagi?
Fizo comment: " Ummph..sedapnye!"

Wednesday, 28 March 2012

Fancy Cookies

HAaa....Assalamualaikum semua! Ni nak beritahu, ada produk baru lagi...kali ni, biskut pula. Sedaaaap, mcm butter cookies. cuma ada decoration kat atas biskut tu. Harga mengikut saiz. Kalau berminat, sila hubungi 0133382221.

Friday, 2 March 2012

Alhamdulilah... Fondant decoration berjaya

Assalamualaikum semua!. Semoga hari anda ceria dan bahagia. Hari ni lin nak post tenatng fondant decoration pd kek tiramisu ni. Wow, so Ohsem! Terima kasih kepada Mak Cik Rokiah yang telah menempah kek tiramisu 1kg pada 25 Feb yang lalu. Pada hari yang sama, hari tu hari adik lin juga. Selamat Hari Jadi Danial <3. Kek tiramisu ni, hiasan coklat di atas kek sememangnya natural, cuma lin tambah sikit dekorasi huruf fondant di tengah permukaan kek. Sweeeeeeeeet sangat!
Happy Birthday to you! <3

Ini kek untuk adik. Hanya adik seorang je makan.  Tak sangka adik  hemot2 dah 8 tahun. terlupa nak rotate. 
So, lin sebenarnya tengah berazam nak buat kek tiramisu fondant mcm kat bawah nie.....hehhe. Insya'Allah.



Sekian sahaja coretan untuk kali ni. Kelas lin nak mula dah ni....bye. Wasalam.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...