gambar hiasan

Fizo pun sudah menikmati Tiramisu manja =) Anda bila lagi?

Fizo pun sudah menikmati Tiramisu manja =) Anda bila lagi?
Fizo comment: " Ummph..sedapnye!"

Saturday, 27 October 2012

Selamat Hari Raya Aidil Adha


 assalamualaikum,selamat hari raya kpd semua yg beragama islam ,mcm mana korban korang thn ni? ok la tu kut..,raya hj br ni lin x balik kg,lin raya dkt Subang je..,so raya baru ni lin dgn mama buat apple pie dan cheese tart perasa oren,dan inilah hasilnya
 kata mama apple pie ni sedap d makan panas2,wktu panas ranggup,nak2 pulak hujan dkt luar tu tgh lebat,balun 3 biji pun x sedar
biasanya kiteorg buatbuat cheese tart perasa blueberry tp bila cuba perasa oren sedap la pulak he..he

Okay, ni pula Bambam, peneman kiteorg yg baru. umur dia baru je sebualan setengah. kesian dia ni, sebatang kara... kembar dan mama dia dah pergi sebelum menyambut aidil adha. dah la comel, kecil pula tu..mcm nak picit2 je hari2..hahaha.

okay la, sampai disini saha coretan kali ini. wasalam
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...